Op naar Montréal

9 juni 2018 - Montreal, Canada

Vandaag gaan we naar Montréal toe. We hebben het hotel al in Nederland geboekt omdat er rond deze datum al bijna geen (betaalbare) hotels meer beschikbaar waren in verband met..... de GP Canada 2018!! De weg er naar toe is eigenlijk best wel saai. Het enige wat we zien is asfalt en bomen. Aangekomen in Montréal gaan we eerst op zoek naar ons hotel, dit blijkt uiteindelijk in Charlemagne te zijn, een behoorlijk eind van de racebaan af. We zijn al voor 15.00 uur in het hotel maar we kunnen helaas nog niet inchecken. Dan maar eerst de tickets voor morgen ophalen. Hup weer terug naar Montréal naar het eiland. Het is druk op het eiland, de auto wordt gecontroleerd en we mogen doorrijden. Aangezien er geen parkeerplaatsen meer beschikbaar zijn blijft Peet in de auto zitten en ga ik op zoek naar de ticketbox. Er hangt een gezellig sfeertje in het mooie drukke park en je hoort de motoren brullen. Geweldig, ik heb de kaartjes!!! Hierna alvast wat met de auto door Montréal rijden en dan op naar het hotel om in de buurt wat te eten en ons voor te bereiden op hoe we er morgen met het openbaar vervoer kunnen komen.