Welcome to Kensington Market

15 juni 2018 - Toronto, Canada

Vandaag ga ik mezelf verwennen met een bedeltje van Canada bij Pandora, dus op zoek naar een winkel. We komen terecht bij een gigantisch groot winkelcentrum met veel dure winkels waarbij Valet parking gewoon is (wij zoeken zelf wel naar een plaatsje op het gigantisch volle parkeerterrein). Na een mooi bedeltje gevonden te hebben gaan we naar Casa Loma toe. Dit is een (voor Canada) gigantisch kasteel met uitzicht op de CN Tower, dat werd gebouwd in opdracht van een prominente ondernemer Sir Henry Mill Pellatt voor zijn vrouw. Na even rondgekeken te hebben gaan we op naar het volgende punt, Kensington Market. Het ziet eruit als een hippie wijk met bontgekleurde huizen waar kleding, eten, drinken, wiet en allerlei hebbedingetjes verkocht worden. Eerlijk gezegd had ik me er meer van voorgesteld. We hebben het dus snel gezien en gaan lekker terug naar het hotel toe, eerst nog even langs Tim Hortons voor een lekkere Iced Capp en daarna lekker genieten van het zwembad en de zon. ‘s Avonds nog lekker eten bij Occasions restaurant en pub een echt buurt restaurant, aangezien we de vraag krijgen waar we vandaan komen aangezien ze ons nog nooit gezien heeft 🤨.

1. Jolanda:
    21 juni 2018
    Wat zijn dat leuke foto's. Grappig om te zien.