Its now or never

17 maart 2023 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Gisterenavond laat is het begonnen met regenen en het is niet meer opgehouden. Als we wakker worden is het grauw, grijs en nat, heel anders dan de afgelopen dagen. We gaan vandaag door naar Memphis, op naar Elvis en Martin Luther King. Het is een flinke rit dus we besluiten op tijd te vertrekken. We nemen afscheid van Manon en Erik, misschien komen we ze onderweg nog een keer tegen. Onderweg begint het zonnetje weer te schijnen. We hebben sinds het begin van onze reis een radiostation opstaan, Classic Vinyl, ze draaien klassieke rockmuziek van het einde van de jaren zestig tot het midden van de jaren zeventig, lekker meezingen dus zo is zo’n rit wel door te komen. We gaan naar “Graceland RV Park & Campground. Dit ligt aan de Elvis Presley Boulevard, naast Graceland. We moeten onszelf inchecken aangezien het al gesloten is en nadat we alles weer aangesloten hebben lopen we even naar Graceland toe. Zo te zien is het gigantisch. We zullen het morgen wel zien. Vandaag koken we zelf, lekker makkelijk macaroni en verder doe ik niks meer vandaag.

1. Marjon:
    18 maart 2023
    Hopelijk snel droger weer!
  2. Ingrid:
    19 maart 2023
    Mooi hoor
    Geniet ze😉😘
  3. Marie Therèse:
    21 maart 2023
    En hoe was het bij Elvis. Een mooie camper natuurlijk. Geniet van de vrijheid van deze manier van reizen. Ben benieuwd wat wij ook nog meer te zien krijgen.
  4. Rian Gooskens:
    21 maart 2023
    Leuk hoor om jullie reisverhalen te lezen. Ik was het alweer even vergeten maar omdat je je profielfoto had gewijzigd op Facebook dacht ik er ineens weer aan! 😁
    Wat hebben jullie al veel gezien in zo’n korte tijd, geniet er nog lekker van 🥰