Voorbereidingen

6 maart 2023 - Breda, Nederland

Vandaag alle papieren uitgedraaid die we waarschijnlijk nodig hebben voor onze reis. Vouchers voor hotelovernachtingen en voucher voor onze camper. Ik vind het best wel spannend, zal het allemaal goed gaan…. Hoe vinden we het om in een camper te verblijven of boeken we elke dag een hotel 😉. Koffers moeten nog ingepakt worden, wat moeten we allemaal meenemen… in Chicago is het nog rond het vriespunt maar in het zuiden zijn de temperaturen al een stuk hoger…. Pffff.

1. Marijke:
    12 maart 2023
    Oei… dat word dus een flinke koffer 😅
    Heel veel plezier op jullie reis, ik hoop hier nog eea ervan te zien en horen 😘
  2. Trudy van Oosterhout:
    12 maart 2023
    In een camper verblijven is fantastisch. Op de meeste campings zijn prima voorzieningen en kun je heel makkelijk parkeren. Fijn is dat er op elke staplaats een tafel met 2 banken klaar staan. Ze zijn niet altijd even schoon, dus een plastic tafelkleedje kan handig zijn. Wij pakten meestal een KOA camping omdat die standaard goed voorzien zijn van een goede service, een winkeltje en heel vaak een zwembad.
  3. Marie Therèse:
    12 maart 2023
    Succes en geweldig wat jullie gaan doen. Ik ga het zeker volgen
  4. Ria:
    12 maart 2023
    Spannend hoor! Wij gaan t zeker volgen en wie weet wij volgend jaar ook eens proberen? Heel veel plezier zus en zwager lief 😃
  5. John:
    12 maart 2023
    Ziet er uit als een flinke lange maar ook mooie reis. Geniet van de route, van de mooie camper en vooral geniet van elkaar. Goede reis toegewenst. Uiteraard gaan we julli6op de voet volgen.
  6. Camper wegbrengen Amerika 2024:
    12 maart 2023
    Dank jullie wel voor de reacties en Trudy bedankt voor je tips :-) Ik heb al een app van KOA dus dat moet goedkomen.
  7. Ma:
    12 maart 2023
    Nu is het zover, ik wens jullie een goede vlucht en een fijne vakantie.
  8. Frank de Klerk:
    13 maart 2023
    Veel plezier! En camper wegbrengen? Kun je je daar voor opgeven? Lijkt mij ook wel wat hahah.
  9. Camper wegbrengen Amerika 2024:
    28 maart 2023
    Hoi Frank, je kunt dat boeken. Is mogelijk bij Doets reizen
  10. Yvonne:
    13 maart 2023
    Zooooo een hele uitdaging ! Spannend ! Veel plezier en let goed op elkaar, save trip 😘