Op naar Austin en San Antonio

26 maart 2023 - San Antonio, Texas, Verenigde Staten

Vandaag gaan we via Austin naar San Antonio toe. We stoppen in Austin als eerste bij het Texas State Capitol, ten tijde van de voltooiing was het 302 meter hoge Texas State Capitol het zevende grootste gebouw ter wereld, en het is ook een van de weinige die hoger is dan het U.S. Capitol in Washington, D.C. In feite is het het grootste Capitool in de Verenigde Staten. Het is gelegen in een  mooi onderhouden park waar mensen gezellig in het gras zitten en waar de eekhoorntjes rond lopen. We lopen lekker op ons gemak door het met beelden gevulde park. Daarna op naar het volgende punt; Lady Bird Lake, dit is een rivierachtig reservoir aan de Colorado-rivier in Austin. Het is ook een recreatiegebied, je kunt hier kano's huren en je kunt er suppen. Het is vandaag een heerlijke dag en er zijn veel mensen in het park aan het fietsen en het hardlopen en in het water. We maken een wandeling langs het water maar moeten weer door... Op naar San Antonio. Eerst gaan we nog even naar de Wal-Mart toe voor de nodige boodschappen, wat zijn dit gigantische winkels. We hebben voor vandaag en morgen een hotel geboekt niet te ver van het centrum van San Antonio en als we hier aankomen is het nog zo'n lekker weer dat we even lekker gaan zwemmen en een beetje zonnen. Morgen is er weer een dag...

1. Marie Therèse:
    1 april 2023
    Wat ziet dat er allemaal weer mooi uit. En lekker weer jullie krijgen echt veel te zien en wij ook door de fotos. Geniet maar lekker door
  2. Keesleesmans:
    1 april 2023
    Gelukkig hebben jullie goed weer ,in andere streken in Amerika is het wel anders ,zoals we híer horen op het nieuws
  3. Camper wegbrengen Amerika 2024:
    1 april 2023
    Inderdaad, gelukkig. We blijven zo te zien het slechte weer voor. Hopelijk blijft dat ik zo 🤗
  4. Marjon:
    3 april 2023
    Heerlijk en even in een hotel is ook fijn!