Op naar onze laatste camperplaats

17 april 2024 - Winter Garden, Florida, Verenigde Staten

De omgeving bij het East Toho RV Resort and Marina, waar we hebben overnacht, is echt mooi. Er is een heel groot meer waar ze ook met airboten varen en het stikt er van de eekhoorns. Ook komen we een vreemde schildpad tegen die er flink de vaart in zet… en een vreemde vogel. Voor vandaag heb ik een camperplaats geboekt vlakbij ons inleverpunt dus we kunnen helaas niet blijven. We rijden vandaag eerst naar Orlando toe en lopen daar een tijdje rond. Er is een mooi groot meer, Lake Eola Park, wat we rondlopen. Ook hier allerlei verschillende vogels en schildpadden. Hierna gaan we naar onze laatste camperplaats toe, Encore Winter Garden. We zetten de camper neer, zwemkleding aan en plons, lekker het zwembad in. Het water is heerlijk en er drijven ook een paar oudgedienden rond die al een paar jaar op het park wonen zoals blijkt uit ons gesprek met ze. Hierna is het nog even eten, koffers inpakken, schoonmaken en dadelijk ons laatste nachtje in de camper, 😢. Morgen hebben we weer een flinke reis voor de boeg….