Colorado rivier en Los Angeles

1 april 2023 - Blythe, California, Verenigde Staten

We zijn gisteren avond vroeg gestopt bij McIntyre campground aan de Colorado rivier in Blythe. Het is echt een weg van de snelweg campground. We staan op een veldje vlakbij de rivier. Het is hier echt zo mooi en stil. We gaan lekker aan een picknicktafel aan de rivier zitten met een pilsje, dat hebben we wel verdiend. We hebben vannacht heerlijk geslapen en gaan lekker ontbijten in het zonnetje aan de Colorado rivier. Het is bijna jammer om hier weg te gaan maar ik heb voor de komende twee dagen al een plekje geboekt in Los Angeles aan het strand. We rijden tussen de besneeuwde bergtoppen door naar Los Angels. Het is nog best een eind rijden dus we zijn er pas aan het einde van de middag. Het is een mooie lokatie wat betreft uitzicht maar we zitten precies naast de opstijgende vliegtuigen, ach alles went. We gaan lekker op het strand zitten, kijken naar de ondergaande zon en de vogeltjes op het strand en we houden het vandaag voor gezien.