Het vertrek

13 maart 2023 - Schiphol, Nederland

Eindelijk is het zover. De koffers zijn gepakt, we zijn er klaar voor!!! Na een onrustige nacht waarin ik nauwelijks heb geslapen gaat de wekker om 4.30 uur af. Hup wassen, aankleden en de laatste dingen nog in de koffers proppen. Nog wat zooi opruimen en klaar. Even een flinke bak koffie drinken en een boterham erin, om toch nog een beetje te kunnen functioneren vandaag, en hop in de auto op weg naar het station.  De trein vertrekt op tijd in Breda maar natuurlijk komt de trein weer eens te laat aan in Rotterdam zodat we onze overstap op de intercity direct missen. Dan maar de volgende… Op Schiphol gaat het allemaal gesmeerd, inchecken gaat vlot, bagage controle en body check…. Ik mag natuurlijk mee om apart gecontroleerd te worden met mijn stoma…. Gelukkig was de douanemedewerkster heel attent, pfff blij dat dat achter de rug is. Nu wachten tot we mogen boarden. Chicago here we come!!!

1. Bianca Bakker:
  3. Keesleesmans:
    Veel plezier
  4. Jolanda:
    13 maart 2023
    Wat leuk om op deze manier een beetje mee te kunnen reizen😁 heel veel plezier.
  5. Rian Gooskens:
    Wat leuk! Ik ga jullie zeker volgen! Heel veel plezier 🥰
  6. Nicole Weijers:
    13 maart 2023
    Heel veel plezier op deze fantastische reis en heel veel gaan genieten samen!
  7. Marjon:
    13 maart 2023
    Ah wat leuk om jullie te volgen!
  8. Ria:
    13 maart 2023
    Heel veel plezier op jullie eerste camperreis in Amerika. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Geniet er van 😘
  9. Ma:
    14 maart 2023
    Hoi, jullie zullen nu wel moe zijn van alles, maar op weg voor de camper kan je nog heel wat zien. En het is daar koud. Maar jullie vermaken je wel. Groetjes.ma