Op naar onze camper

27 maart 2024 - Toledo, Ohio, Verenigde Staten

Vandaag worden we om 6.00 opgehaald om naar de fabriek te gaan om de camper op te halen, spannend!!! Het is hartstikke druk op de rondweg van Chicago en we moeten file rijden. Maar na enige tijd kunnen we weer doorrijden. De buschauffeuse rijdt niet hard en dat is maar goed ook, de vering van de bus heeft waarschijnlijk zijn beste tijd gehad, dus af en toe schieten we bijna door het dak heen. De wegen in Amerika zijn echt wel beroerd. Na ongeveer 3 uur rijden komen bij Elkhart aan waar de campers gereed staan. Na de nodige instructies moeten we wachten op onze beurt om de camper in ontvangst te nemen.  We krijgen gelukkig niet zo'n gigantische, pfff wat een opluchting.  Na een summiere uitleg gaan we op pad naar Toledo. Onderweg boeken we een camperplaats in de buurt. We rijden even door Toledo, gaan een hapje eten bij Mc Donalds en besluiten dan naar onze camperplaats te gaan. We moeten tenslotte nog van alles doen, het bed opmaken, koffers uitpakken en slapen!!! Ons eerste nachtje in de camper, welterusten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marijke:
    29 maart 2024
    Succes en veel plezier met de reis 😘
  2. Keesleesmans:
    Veel plezier
  3. Jolanda:
    29 maart 2024
    De reis met de camper kan beginnen. Heel veel veilige km en plezier 😘
  4. Camper wegbrengen Amerika 2024:
    30 maart 2024
    Dank jullie wel, so far so good 🙂
  5. Marjon:
    8 april 2024