Naar de Key’s

10 april 2024 - Layton, Florida, Verenigde Staten

Na een onrustige nacht (we stonden vlakbij een spoorovergang en de hele avond en nacht kwamen er toeterende goederentreinen langs) gaan we vandaag naar onze volgende stop Fiesta Key RV Resort and Marina. Dit RV park ligt ongeveer halverwege de keys. Na het ontbijt breken we de boel weer af en gaan eerst onderweg naar Fort Lauderdale. Fort Lauderdale staat bekend als het "Venetië van Florida" door de kilometers lange waterwegen die door de stad lopen. Het stikt hier dan ook van de gigantische boten, de een nog groter dan de ander. We rijden door een gezellige straat vol met winkels en restaurants. Het strand is kilometers lang en het is er behoorlijk druk.  We gaan weer even het strand op en besluiten dan naar old Fort Lauderdale Village te rijden en een stukje van de Riverwalk te gaan lopen. Hierna wordt het weer tijd om verder te gaan want het is nog een behoorlijk stuk rijden. We rijden over de US1 langs de Everglades. Dan komen we bij het water aan en rijden we over de eilanden en over de bruggen. Sommige eilanden zijn zo smal dat er enkel een weg ligt. We komen aan bij onze camperplaats, deze neemt een heel eiland in beslag. Het is een mooie plek. Er is een strand, ruimte voor boten, een restaurant, een bar en een zwembad. We gaan snel ons omkleden en even lekker zwemmen en zonnen. Op de achtergrond klinkt lekkere reggae muziek vanuit de bar, morgen gaan we wel weer verder…..

1. Ria:
    12 april 2024
    Wat ziet het er geweldig uit. Het doet mij ook terug verlangen naar de vakantie. Wat heerlijk om even alleen maar te hoeven genieten!
  2. Camper wegbrengen Amerika 2024:
    Zo waar.... ❤️
  3. Jolanda:
    12 april 2024
    Hier zijn wij ook geweest, maar dat is al heel lang geleden in 1993. Leuk om hier weer wat van te zien. En wat een leuke foto jij in zo'n grote stoel.
  4. Camper wegbrengen Amerika 2024:
    13 april 2024
    Ja was echt een leuke stad. Had wel moeite om op die stoel te komen, ben via de zijkant gegaan en verder dan dat kwam ik niet 🤣🤣🤣
  5. Marjon:
    Wat heerlijk weer!
  6. Camper wegbrengen Amerika 2024:
    13 april 2024
    Het is weer een geweldige ervaring

Jouw reactie