Chicago

13 maart 2023 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

We zijn er!! Het was een lange vlucht maar ach je krijgt je natje en je droogje, beeldscherm erbij en de tijd gaat wel voorbij.  Alles ging goed, vlucht kwam eerder aan, koffers kwamen snel, op naar de bus van het hotel. Maar waar is hij... wij waren niet de enige Nederlanders die op zoek waren naar onze transfer. Het heeft wat speurwerk gekost, een ritje met een soort metro en de nodige meters lopen, maar uiteindelijk kwam op een andere lokatie de bus aanrijden. Het was uiteindelijk wel gezellig, met 8 man. We gaan allemaal een camper ophalen en wegbrengen, 2 gaan naar San Francisco, 1 gaat naar Las Vegas en wij gaan naar Los Angeles. 's Avonds met zijn allen lekker gegeten bij het "Long Horn Steakhouse" en nu naar bed! Morgenochtend moeten we om 6.45 uur in de lobby staan, pffff.

1. Daniëlle:
    14 maart 2023
    Dat ziet er gezellig uit met z'n allen!! 😁
  2. Jolanda:
    14 maart 2023
    Het avontuur is begonnen 🚐
  3. Ma:
    15 maart 2023
    Hoi, jullie zullen nu wel moe zijn van alles, maar op weg vtoor de camper kan je nog heel wat zien. En het is daar koud. Maar jullie vermaken je wel. Groetjes.ma
  4. Ma:
    16 maart 2023