Op naar Pittsburgh

28 maart 2024 - Pittsburgh, Pennsylvania, Verenigde Staten

Na een onrustig nachtje vanmorgen wakker geworden met het zonnetje dat door het dakraampje scheen. Het was koud vannacht en ik moest  naar de wc toe, dus hup jas aan en met blote benen, op slippers door de kou heen, brrrr. Het is wel een mooie camperplaats en lekker rustig. Na ons in het badgebouw te hebben opgefrist gaan we via Cleveland onderweg naar Pittsburgh. Onderweg gaan we boodschappen doen en we moeten nog ontbijten en koffie drinken. Dit doen we maar gelijk op het parkeerterrein van de "Dollar Tree" Hierna rijden we door naar Cleveland, het is een mooie stad met mooie en hoge gebouwen. Na hier even rondgereden te hebben gaan we door naar Pittsburgh. Het zijn hele afstanden die we moeten afleggen. Het is moeilijk in deze omgeving een camperplaats te vinden (aangezien het seizoen nog niet begonnen is) dus besluiten we voor vannacht een hotel te boeken. We eten nog een hapje in de camper en houden het verder voor gezien.

1. Marie Therèse:
    29 maart 2024
    Nou jullie zitten er weer meteen helemaal in. Wat is het toch allemaal groots en hoog wat je op de foto's. En dan heel druk. En weer stukken rustig. Het wordt weer een groot avontuur.
  2. Keesleesmans:
    29 maart 2024
    Geniet ervan ,al een mooi verhaal, hier is het fris ,dus je mis niets
  3. Camper wegbrengen Amerika 2024:
    30 maart 2024
    Ja Marie Thérèse, we zitten er alweer helemaal in en Kees, ik had ook niet het idee dat ik iets mis 😜

Jouw reactie