Rondje Pittsburgh en door.....

29 maart 2024 - Baltimore, Maryland, Verenigde Staten

Na een lekker nachtje in een warme hotelkamer, met inpandige toilet, te hebben doorgebracht gaan we vandaag een rondje Pittsburgh doen. Na ons ontbijt gaan we eerst weer een boodschap doen en komen terecht bij "Giant Eagle". Dit is inderdaad een gigantische winkel. Zoals alles in Amerika zijn hier zelfs de Brussel Sprouts groot!! We kijken onze ogen uit. Hierna op naar Pittsburgh. Het is wel een dingetje om voor zo'n grote camper een parkeerplek te vinden maar het lukt ons gelukkig, niet vragen hoe..... Onderweg komen we het Heinz History Center tegen met een hele grote fles tomatenketchup. Het is een stad met een mengelmoes van zowel oude als enorme nieuwe gebouwen. Overal door de stad staan de bloesembomen in bloei onder een stralend blauwe lucht, genieten!! We besluiten na een aardige wandeling dat het mooi is geweest en keren terug naar onze camper. Pittsburgh staat bekend om zijn vele bruggen en onderweg komen we er behoorlijk wat tegen. We gaan onderweg naar Washington via Baltimore. Onderweg komen we in een file terecht en hebben een behoorlijke vertraging. In de buurt van Baltimore lopen we tegen hetzelfde probleem op aan als gisteren, we kunnen geen camperplaats in de buurt vinden. Dan uiteindelijk maar (weer) een hotel aangezien het al behoorlijk donker is geworden ondertussen. We hebben gelukkig een magnetron op de kamer dus kunnen we nog even een makkelijk maal eten en hop slapen. Morgen wordt het weer een drukke dag.

1. Ria:
    31 maart 2024
    Zo zeg. Flinke spruiten!!
  2. Marjon:
    8 april 2024
    Wat heerlijk. Hopelijk ook nog foto's van de camper aan de binnenkant als ik zo verder lees! Ben erg benieuwd

Jouw reactie