Vandaag gaan we de camper ophalen

14 maart 2023 - Indianapolis, Indiana, Verenigde Staten

Vanochtend weer vroeg opgestaan, maar door het tijdsverschil hebben we eigenlijk lekker uit kunnen slapen. We worden om 6.00 uur opgehaald met een bus om naar Elkhart te rijden waar we onze camper krijgen. Het is op dat tijdstip rond Chicago al hartstikke druk. Als we aan komen rijden zien we alle campers al klaar staan. Helaas geen rode maar een mooie zwarte. Aangezien er behoorlijk wat mensen net als wij met een camper gaan rijden, duurt het wel even voor alles administratief geregeld is en we tekst en uitleg over de camper hebben ontvangen. Maar uiteindelijk kunnen we met onze gloednieuwe camper de weg op. We rijden via Fort Wayne naar Indianapolis. Het is best wel koud en er ligt ook nog sneeuw en onderweg hadden we ook nog wat sneeuw, maar op het moment dat wij gingen rijden begint de zon te schijnen. Onderweg komen we diverse geheel gesloten koetsjes tegen, Elkhart is de thuisbasis van een van de grootste Amish-gemeenschappen in de Verenigde Staten. Het is best wel een vreemde gewaarwording, al die grote Amerikaanse auto's en dan rijden er ineens die koetsjes. In Fort Wayne gaan we even een hapje eten en boodschappen doen bij Walmart. Wat een gigantische winkel is dat en ze verkopen er echt van alles. In Amerika is alles groot en dat blijkt hier ook weer als je de verpakkingen ziet..... We rijden door naar Indianapolis en hebben besloten vanavond nog niet in de camper te overnachten. Dus hup hotel boeken en de camper op de parkeerplaats. Morgen gaan we alles wel op ons gemak bekijken en inrichten.

1. Ria:
    15 maart 2023
    Goed begin beiden! Morgen kunnen jullie dan alles op eigen tempo gaan doen. Hopelijk gaat t nu met t weer ook dteeds beter worden. Nu lekker slapen en benieuwd naar morgen!! Liefs xx
  2. Marjon:
    15 maart 2023
    Wat heerlijk en goed idee om dat lekker op je gemakje in te richten! Hopelijk een goede nacht gehad!
  3. Keesleesmans:
    Fijne reis gewenst
  4. Manon Verheijden:
    15 maart 2023
    Heel veel plezier lieverds!
  5. Daniëlle:
    16 maart 2023
    Geen nieuwe blog? Jammer!
    Dacht dat ik elke dag onderweg naar werk iets te lezen zou hebben haha.
    Jullie zijn veel te druk met plezier maken natuurlijk!
  6. Gera Dalenoord:
    16 maart 2023
    Wat geweldig dat jullie dit samen ondernemen 👌
    In de haast , las ik Curacau ipv Chicago!
    Lees jullie trip met veel plezier!