Wilmington

3 april 2024 - Holly Ridge, North Carolina, Verenigde Staten

Vandaag gaan we richting Wilmington, dit is een flinke rit. We gaan opnieuw een staatsgrens over, ditmaal die van North Carolina. Wij besluiten even bij het bezoekerscentrum te stoppen voor kaarten en informatie. Een ontzettend vriendelijke dame verteld over de swamp die aan de andere kant van het water ligt. Ze haalt ons over een korte tocht door het “Dismal swamp State park” te maken. We lopen over de brug naar de andere kant van de rivier en komen op een vlonderpad terecht. Er staan borden dat er allerlei dieren zouden kunnen zitten, beren, slangen, vlinders… maar we komen alleen een klein vlindertje tegen, niks beren!! Het is inderdaad een korte tocht en terug bij de brugwachter vraagt hij of we nog dieren tegengekomen zijn, blijkbaar zitten er toch wel beren…. Hierna rijden we verder. Aangezien we gisteren zo laat aankwamen besluiten we nu eerder te stoppen en komen terecht bij het Oceans RV resort in Holly Ridge. Zo nu even rust. Morgen op naar Wilmington en Charleston.

1. Ria:
    4 april 2024
    Mooi! En gelukkig geen beren tegen gekomen!
  2. Daniëlle:
    4 april 2024
    Wat doe je als je een beer 🐻 tegenkomt?
    Ah cool! Nou weet ik over welk moeras het gaat waar Aether Realm teksten over schrijft. 😉
  3. Camper wegbrengen Amerika 2024:
    4 april 2024
    Als ik een beer was tegengekomen zou ik waarschijnlijk hard gaan schreeuwen. Kan toch niet hard weg lopen 🤣🤣🤣

Jouw reactie