Onze vliegreis en aankomst in Canada

26 mei 2018 - Oakville, Canada

We zitten in het vliegtuig en hebben meteen al een uur vertraging maar blijkbaar hadden ze dat al in de reistijd meegenomen want we arriveren op de juiste tijd in Canada. We vliegen met Jet Airways een Indiase maatschappij. De meeste mensen aan boord zijn uit India afkomstig en al uren onderweg. De vliegreis verloopt voorspoedig en op een gegeven moment zien we Groenland onder ons liggen, een grote ijsvlakte waarop de zon weerkaatst. We komen aan op het Toronto Pearson International AirPort en moeten onszelf met een fotoscan en paspoort registreren. Hierna de koffers ophalen en op naar de rental. We hebben een SUV geboekt maar in plaats daarvan krijgen we een stoere Jeep Wrangler. Onderweg naar het hotel stoppen we bij Second Cup voor een heerlijke strawberry Cream frocho. Uiteindelijk komen we aan bij het hotel voor de komende 4 nachten. We krijgen de Rivièra Suite met in de hoek van de kamer een bubbelbad, hier houden we het wel een paar nachten uit. ‘s Avonds nog even wat boodschappen halen, nog snel wat eten en dan op naar het hotel. Welterusten, het was een lange dag.

1. John:
    29 mei 2018
    Hoi, ik had al geien dat je vertraging had; hebben niet voor niets je vluchtplan erbij gepakt :). Maar uiteindelijk toch netjes op tijd daar aangekomen.
    Alles groot net oals in Amerika dus; grote auto; grote hotel suite (!). Toe maar; jullie worden al goed in de watten gelegd.