Historisch Huntsville

31 mei 2018 - Huntsville, Canada

Na het ontbijt vertrekken we richting Huntsville waar we twee nachten zullen verblijven. Het is vandaag de eerste dag dat het bewolkt is, maar we houden het onderweg droog. Zodra we bij ons hotel zijn aangekomen en we onze koffers binnen hebben gezet, breekt het noodweer los. Het komt met bakken naar beneden. Nou ja dan maar even rustig aan doen. We willen morgen graag een kanotocht gaan maken in Algonquin Park en vertrekken naar de stad om bij het info centrum folders te gaan halen. Huntsville blijkt een leuke historische stad te zijn, mooi gelegen aan een meer. We lopen er een tijdje rond, krijgen de gewenste informatie en gaan weer terug naar het hotel. Hierna begint het bellen om nog iets geregeld te krijgen voor morgen. Van de receptie krijgen we een adresje waar je goede Fish en chips kunt eten. Aangezien het weer is opgeklaard besluiten we lekker te gaan wandelen. Na het eten lopen we langs en over het meer terug naar het hotel. De zon is weer gaan schijnen en de omgeving hier is prachtig. Vanavond op tijd naar bed want we hebben morgen een inspannende dag voor de boeg.

1. Jolanda:
    3 juni 2018