Mont-Tremblant

4 juni 2018 - Mont-Tremblant, Canada

Vandaag trekken we de bergen in en gaan naar het ski-oord Mont-Tremblant. De regen komt met bakken naar beneden als we de auto aan het inladen zijn en onderweg wordt het ook niet beter. Hoe verder we komen hoe slechter het zicht wordt. We hoeven niet zover te rijden en komen al snel aan bij onze volgende hotel; Chateau Beauvallon. We hebben gewoon een heel appartement met balkon, woonkamer, haard, keuken, aparte slaapkamer en 2!! badkamers, geweldig hier houden we het wel even uit. Het weer is iets beter geworden en we besluiten naar Parc National du Mont-Tremblant te rijden voor een korte wandeling naar Les Chutes-Croches en La Chute-du-Diable beide watervallen. We hebben ons goed aangekleed want de temperatuur is ondertussen flink gedaald. Het is weer een mooie wandeling langs een stromende rivier en tussen de met planten en bomen begroeide rotsblokken door tot we aankomen bij de eerste waterval. Terwijl we daar staan te kijken begint het te regen en natuurlijk hebben we onze regenjassen van de kanotocht achterin de auto liggen..... Dan maar snel terug naar de auto en op naar de volgende waterval. Hierbij doen we wel onze regenjassen aan, wat een stuk beter is. Hierna vinden we het mooi geweest en rijden we terug om een hapje te eten en daarna terug naar het hotel toe. Lekker voor de haard zitten.