Rustdag

5 juni 2018 - Mont-Tremblant, Canada

Aangezien we een keuken hebben besluiten we vandaag zelf te koken. Dus op naar de supermarkt voor de benodigde boodschappen. Hierna rijden we gelijk door naar het skigebied van Mont-Tremblant om het gekleurde stadje te gaan bekijken met de gondel skiliften, maar zodra we het parkeerterrein opgereden zijn valt de regen weer met bakken uit de lucht, dus nu maar even niet.  Dan maar terug naar het hotel om een beetje uit te rusten van de afgelopen, toch wel vermoeiende, dagen. We hebben tenslotte een hele woonkamer tot onze beschikking, dus lekker haard aan, kopje thee en een reisboek erbij. Op een gegeven moment klaart het weer op en gaan we alsnog naar het stadje toe. Het is een echt skigebied met verschillende hellingen, skiliften en gebouwen in allerlei kleuren, heel gezellig vooral als de zon schijnt! We lopen een tijdje rond en gaan daarna weer terug naar het hotel. Vlak naast het hotel moet een meer liggen en we gaan op zoek naar hoe we er kunnen komen, tussen de struiken en bomen door lopend zien we het ineens, bijna rimpelloos, liggend midden tussen de bossen. Teruglopend naar het hotel zien we ineens een bever zitten. Dit zijn van die momenten dat het leven perfect is. Terug naar onze kamer, even koken, eten en lekker verder bij de haard niets doen. Morgen gaan we weer verder.