Las Vegas

20 augustus 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vannacht heerlijk geslapen in ons door gordijnen omgeven bed en nu op naar het ontbijt in een van de 11 restaurants. We zoeven met de lift naar beneden en lopen door het casino waar nog steeds druk gegokt wordt. Het ontbijt in Amerika is niet erg fantasievol dus gaan we maar weer voor het eitje, spam, hash brown, toast en het waterige kopje koffie. Vandaag gaan we naar het centrum waar alle grote luxe hotels en winkels liggen. Maar eerst gaan we op zoek naar onze auto die we gisteren afgegeven hebben en waarvan we alleen nog een reçu hebben. In no time staat de auto voor onze neus en het valt ons wel een beetje tegen dat hij niet gewassen is..... Het is druk op de "Strip" en we besluiten maar een straat in te slaan en rijden ineens de garage van hotel Paris binnen. We doen net alsof we er thuishoren en lopen via de winkelstraat, waar je het idee krijgt alsof je onder een blauwe hemel in Parijs loopt, en het casino naar buiten toe. Je kijkt hier werkelijk je ogen uit, het ene hotel en winkel is nog groter en luxer dan het andere en de ene na de andere enorme limousine rijd je voorbij. Het is gemakkelijk om naar de andere kant van de weg te komen omdat overal over de weg voetgangersbruggen liggen. Aangezien de temperatuur weer flink opgelopen is besluiten we op een terrasje een biertje te gaan drinken, kosten $ 18,00 voor een plastic bekertje. Hierna gaan we terug naar het hotel om een hapje te eten en een gokje te wagen. Nadat we ons budget vergokt hebben besluiten we maar om naar bed te gaan.