Hollywood en Santa Monica Pier

8 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag rijden we naar Hollywood toe. Na de auto geparkeerd te hebben moeten we een stukje lopen en dan staan we ineens op de Walk of Fame. Een deel van de straat is afgesloten omdat er 's avonds in "El Capitan"  de première is van de film "Pete's Dragon". Echte toeristen als we zijn besluiten we toch maar een rondrit te maken. We scheuren in een busje door de bergen langs huizen die zouden moeten zijn van bijvoorbeeld Sylvester Stallone en Julia Roberts. Daarna rijden we door Bel Air en Beverley Hills en als afsluiting nog even over Rodeo Drive. Wel leuk om al die dure winkels en patserige auto's te zien. Hierna worden we weer op de Walk of Fame gedumpt en wandelen we naar het Chinese Theatre waar de voet-en handafdrukken van diverse filmsterren liggen. Na wat gegeten te hebben gaan we terug naar de auto en rijden we naar de Santa Monica Pier, het eindpunt van "Route 66", toe. Aangezien het al donker aan het worden is, is alles mooi verlicht. Het is gezellig druk, mensen zijn aan het optreden, andere staan te vissen en ook in het "Pacific Parc" is het druk. Na een tijdje rondgelopen te hebben gaan we terug naar het hotel en naar bed toe. Morgen moeten we weer uitchecken.