Go Dodgers

7 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Eindelijk is het dan zover, vandaag gaan we naar de Dodgers toe. We gaan eerst met de metro naar Chinatown en lopen van daaruit terug naar Union Station waar vandaan de Dodger Stadium Express ons naar het stadion zal brengen. Onderweg komen we langs prachtige  gebouwen zoals de City Hall en langs Grand Park, hier liggen veel zwervers te slapen met hun hele hebben en houden bij zich. Aangekomen bij Union Station staat er al een hele rij Dodger en Red Sox fans bij de bussen te wachten dus sluiten we maar aan. Het is allemaal heel gemoedelijk. Aangekomen bij het stadion kijken we onze ogen uit. Zo groots en zo'n mensenmassa. We gaan, na een tijdje rondgekeken te hebben, maar op zoek naar onze plaatsen en blijken naast twee Nederlandse stellen te zitten (hoe klein is de wereld). Het is echt een leuke en spannende wedstrijd en tijdens de onderbrekingen worden er spelletjes en muziek gespeeld. Na een uur of 4 is de wedstrijd afgelopen en hebben de Dodgers gewonnen met 5-8. We gaan weer terug naar Union Station met de Dodger Stadium Express en terug naar het hotel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade