Van Santa Barbara naar Los Angeles

6 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanochtend gaan we nog even rondkijken in Santa Barbara voordat we verder rijden naar Los Angeles. Santa Barbara is een gezellige stad met mooie huizen, prachtige gebouwen en een gezellig centrum. Onderweg naar de Stern's Wharf komen we een overjarige hippie tegen die zijn hele wagen versierd heeft met de meest vreemde attributen, hij heeft zelfs het red light district, grachtenhuizen en klompen op zijn auto. Nadat we de pier overgelopen zijn gaan we nog even naar het centrum om iets te eten en daarna naar de old mission. En dan op weg naar Los Angeles. Vanochtend heb ik toch maar vast een hotel gereserveerd voor een paar dagen zodat we weten waar we naar toe moeten rijden. Het is druk op weg naar Los Angeles en we komen diverse keren in een file terecht maar dat blijkt hier normaal te zijn. Ik ben wel heel blij dat we Tom Tom bij ons hebben want anders weet ik niet of we het allemaal gevonden zouden hebben. Na ingecheckt te hebben en onze koffers naar de kamer gebracht te hebben gaan we maar even uitvinden hoe we morgen naar het Dodgers stadium moeten komen. Het openbaar vervoer blijkt ook hier goed geregeld. Ons hotel staat in East LA en we kunnen vlak bij de metro onze auto gratis parkeren in een parkeergarage. Hierna met de metro naar Union Station en van daaruit gaan bussen naar het Dodger stadium. We gaan nog een stukje lopen en een hapje eten en daarna terug naar het hotel en lekker slapen.