Op naar de gateway to the Grand Canyon

11 augustus 2016 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag gaan we op weg naar Williams, the Gateway to the Grand Canyon. We rijden over de Colorado rivier en komen Arizona binnen. Het zijn eindeloze wegen waar we over rijden. Onderweg komen we de plaatsen Kingman en Seligman tegen die gelegen zijn aan de route 66. We besluiten even te gaan kijken of het leuke stadjes zijn. In Kingman is weinig te beleven, het lijkt wel een slaapstadje en we komen er bijna geen mens tegen. We besluiten maar verder te gaan en stoppen een tijdje later in Seligman. Dit is een leuk toeristisch stadje helemaal gericht op de route 66. We besluiten even een hapje te gaan eten en wat te drinken. We nemen een hotdog en ik neem een route beer 66 in een winkel die helemaal vol staat met route 66 spullen. Na nog wat rond gekeken te hebben gaan we verder. We logeren in Williams in een Motel 6 ook gelegen aan de route 66. Het is een ontzettend gezellig stadje met veel gezellige eettenten en winkeltjes allemaal gericht op de route 66. Er lopen cowboys rond en er wordt gezongen. We lopen hier nog even rond, gaan nog iets eten en dan is het, na een lange dag, weer tijd om naar bed te gaan.